افزونه درگاه پرداخت ارز دیجیتال

درگاه پرداخت ارز دیجیتال وردپرس

زمان مطالعه: 3 دقیقه

بهترین افزونه درگاه پرداخت ارز دیجیتال کدام است؟ همانطور که می دانید بازار ارز دیجیتال داغ است و خیلی از فروشگاه های اینترنتی در دنیا از طریق ارز های دیجیتال محصولات خود را به فروش می رسانند.

اما سوال اینجاست که آیا در ایران و فروشگاه های آنلاین ایرانی این امکان وجود دارد که بتواند درگاه پرداخت ارز دیجیتال داخل سایت قرار داد تا خریداران محصولات بتوانند با ارز دیجیتال از سایت خرید کنند؟

جواب به این سوال مثبت است اگر شما هم سایت وردپرسی دارید در ادامه با ما همراه باشید تا یکی از بهترین افزونه های درگاه پرداخت ارز دیجیتال را معرفی کنیم.

برای فعال کردن درگاه پرداخت ارز دیجیتال در وردپرس، باید مراحل مختلفی را طی کنید. یقیناً عصری که ما در آن زندگی می کنیم عصر معجزات است.

اکنون همه ما می توانیم آزادانه با ارزهای دیجیتال مختلف کار کنیم. در چنین شرایطی بازار بسیار مناسبی برای کسب و کارهای مختلف وجود دارد.

به خصوص اگر محصولات خود را به صورت آنلاین بفروشید، می توان گفت که شانس خوبی برای فروش محصولات خود با کمک ارزهای دیجیتال دارید.

درگاه پرداخت ارز دیجیتال NowPayments

درگاه پرداخت ارز دیجیتال به صاحبان مشاغل این امکان را می دهد تا با ارزهای رمزنگاری شده تراکنش انجام دهند و در ازای کالا و خدمات به جای پول ، ارز دیجیتال را از مشتریان دریافت کنند.

NOWPayments یک درگاه پرداخت نظیر به نظیر با ارزهای دیجیتال است که به کسب و کارها امکان می دهد پرداخت ها را با بیش از 75 ارز دیجیتال بپذیرند.

درگاه پرداخت ارز دیجیتال ووکامرس

جالب اینجاست که بدون توجه به ارزی که مشتریان با آن پرداخت می کنند، صاحبان مشاغل می توانند انتخاب کنند که حساب را با ارز مورد نظر خود تسویه کنند و تمامی این عملیات به صورت خودکار توسط درگاه پرداخت NOWPayments انجام می شود.

با استفاده از افزونه درگاه پرداخت WooCommerce NowPayments برای ارزهای دیجیتال، می توانید یک درگاه پرداخت بیت کوین برای فروشگاه ووکامرس خود با قابلیت پشتیبانی از ارزهای دیجیتال تهیه کنید.

امکانات درگاه پرداخت ارز دیجیتال NowPayments

  • امکان پرداخت با بیش از 75 رمز ارز محبوب مانند بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و دوج کوین و توکن‌های تتر،
  • چین‌لینک، مونرو، ترون، زدکش و نئو و …
  • تنظیمات آسان
  • ثبت جزئیات تراکنش در سفارش مربوطه
  • خطایابی دقیق
  • امکان تنظیم نرخ تبدیل دلار
  • امکان به روز رسانی خودکار نرخ ارز از طریق api نوسان(navasan.tech)
  • نمایش معادل مبلغ قابل پرداخت به دلار و ارز دیجیتال در جزئیات سفارش
  • پشتیبانی حرفه‌ای
  • به روز رسانی مداوم

سوالات متداول

آیا NowPayments نیاز به احراز هویت دارد؟ خیر.

از کدام سایت برای ثبت نام درگاه ارز دیجیتال استفاده کنیم؟ برای ثبت نام و دریافت درگاه پرداخت NowPayments به سایت رسمی آن با آدرس nowpayments.io مراجعه نمایید.

آیا برای استفاده از این درگاه نیاز به وی پی ان داریم؟ نخیر، در حال حاضر نیاز نیست.

مشاهده پیش نمایش و خرید افزونه

4 1 رای
امتیازدهی به مقاله

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

آخرین مقاله‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها