زمان مطالعه: 5 دقیقه
بهترین افزونه پیشنهاد محصول کدام است؟ اگر شما هم دوست دارید فروش سایت خود را بالا ببرید و به دنبال افزونه پیشنهاد محصول برای ووکامرس هستید جای درستی آمده اید ما در این مقاله قصد داریم یکی از بهترین افزونه های پیشنهاد محصول وردپرس را معرفی کنیم.
افزونه پیشنهاد محصول چیست؟
افزونه پیشنهاد محصول یکی از افزونههای موجود برای پلتفرم فروشگاه ساز ووکامرس (WooCommerce) است که به فروشندگان کمک میکند تا به مشتریان خود محصولات مشابه و مرتبط با محصولاتی که در حال مشاهده آنها هستند، پیشنهاد دهند.
این افزونه بر اساس الگوریتم هوشمندی که به تحلیل رفتار مشتریان میپردازد، بهترین محصولات مرتبط با محصولات مورد نظر مشتری را پیشنهاد میدهد.
به عبارت دیگر، با استفاده از این افزونه، فروشندگان میتوانند تجربه خرید بیشتری را برای مشتریان خود ایجاد کنند و همچنین فروش خود را نیز افزایش دهند.
افزونه پیشنهاد محصول چگونه به فروش بیشتر کمک می کند؟
افزونه پیشنهاد محصول در ووکامرس قابلیت پیشنهاد دادن محصولات مشابه و مرتبط با محصولی که کاربر در حال مشاهده آن است را فراهم میکند.
این امکان به صورت خودکار فراهم شده است و بر اساس الگوریتمهای هوشمندی که به تحلیل رفتار مشتریان میپردازد، پیشنهاد محصولات مشابه و مرتبط را به کاربران ارائه میدهد.
این الگوریتمها میتوانند به صورت مبتنی بر تاریخچه خرید کاربر، دسته بندی محصولات، رتبه بندی محصولات، نام و برند محصول و … باشند.
با استفاده از این افزونه، فروشندگان میتوانند نوع و تنوع محصولات خود را بهتر نمایش داده و تجربه خرید را برای کاربران بهبود بخشید.
این افزونه میتواند به صورت دستی هم تنظیم شود و فروشندگان میتوانند محصولات مشابه یا جایگزین را به دلخواه خود پیشنهاد دهند.
به علاوه، افزونه پیشنهاد محصول میتواند در افزایش فروش و افزایش سود فروشگاه کمک کند، زیرا با بهبود تجربه خرید مشتریان، فرصت بیشتری برای خرید محصولات دیگر نیز ایجاد میشود.
بهترین افزونه افزونه پیشنهاد محصول کدام است؟
در ادامه یکی از بهترین افزونه های پیشنهاد محصول ووکامرس را به همراه ویژگی ها معرفی می کنیم که با توجه به نیاز خود می توانید آن را تهیه کرده و نصب و فعال کنید و با کمک همین افزونه فروش سایت را افزایش دهید.
پیشنهادات هوشمندانه | Smart Offers
Smart Offers کارآمدترین و قدرتمندترین افزونه فروش WooCommerce است که تا به حال امتحان کرده اید!
با کمک افزونه Smart Offer می توانید به راحتی مراحل فروش پیشنهادی را تهیه کنید که باعث افزایش انگیزه مشتریان برای خرید بیشتر و بیشتر می شود.
مجموعه های مختلف شرایط و انواع قوانین منجر به نتایج قابل توجهی می شود.
بهترین زمان برای فروش محصولات بیشتر به مشتری زمانی است که آنها چیزی از فروشگاه شما خریداری می کنند.
این استراتژی زمانی جذابیت خود را نشان میدهد که شما محصولات دیگری مرتبط با آنچه مشتری خریده است، ارائه میدهید، همانطور که آنها فرآیند پرداخت را تکمیل میکنند.
این امر نرخ فروش شما را تا حد زیادی افزایش می دهد و محصولاتی را به فروش می رساند که در غیر این صورت اگر این پیشنهاد را ارائه نمی دادید، نمی فروختید.
بنابراین با انجام این کار بلافاصله سود خود را افزایش داده و مشتریان خود را با پیشنهادات ویژه راضی نگه دارید.
افزونه Smart Offers به شما امکان می دهد پیشنهادات مختلفی ایجاد کنید:
Upsells: این تکنیک بازاریابی شامل فروش محصول گرانتر به مشتری است. به عبارت دیگر، او را متقاعد می کند که با پرداخت پول اضافی کمتر، محصول بزرگتر/بهتر/اضافی به دست خواهد آورد.
فروشنده باید به مشتری ثابت کند که از دریافت کالای بزرگتر نسبت به محصول کوچکتر سود بیشتری خواهد برد.
این تکنیک توسط بسیاری از شرکت ها استفاده می شود. (مانند سفارش آیفون 64 گیگابایتی به جای آیفون 32 گیگابایتی)
Cross-sells: یکی دیگر از تکنیک های بازاریابی، ارائه محصولات بر اساس آنچه مشتری سفارش داده است است. (مثل سفارش قالب و لیوان و… تلفن)
Downsells: یکی دیگر از تکنیک های بازاریابی کاهش فروش است. با توجه به بودجه مشتری، با توجه به انتخاب مشتری، محصول ارزان تری را ارائه دهید. (اگر از محصول ارزانتر سود بیشتری میبرید، ممکن است بخواهید گزینه ارزانتری را به مشتری ارائه دهید!)
One time offers: هر پیشنهاد فقط یک بار داده می شود و قابل تکرار نیست. (پیشنهادات انحصاری مشتری را در صفحات مختلف یا پس از خرید موفق نشان دهید و تاکید کنید که این پیشنهاد فقط در آن لحظه معتبر است)
Backend promotions: تبلیغات پشت صحنه (کاربران نمی توانند بفهمند تحت چه شرایطی و بر اساس چه قوانینی با پیشنهادات هوشمند شما مواجه می شوند و به همین دلیل همیشه سعی می کنند این پیشنهادات را از دست ندهند)