افزونه المنتور پرو (Elementor PRO) دانلود آخرین نسخه

دانلود افزونه المنتور پرو بروز ترین نسخه

اگر شما هم به دنبال بهترین صفحه ساز برای سایت وردپرسی هستید المنتور پرو بهترین پیشنهاد است.

افزونه المنتور پرو یکی از بهترین صفحه سازها برای وردپرس است که در این بخش میخواهیم امکانات کامل افزونه elementor pro را باهم بررسی کنیم. همچنین میتوانید آخرین نسخه افزونه المنتور پرو را به صورت خریداری و دانلود کنید.

صفحه ساز Elementor Pro

پیشرفته ترین و قدرتمندترین افزونه صفحه ساز در وردپرس است. با استفاده از این افزونه می توانید تمامی صفحات وب سایت خود را به صورت زنده با استفاده از امکانات منحصر به فرد طراحی و منتشر کنید.

پلاگین Elementor Pro فقط یک صفحه ساز ساده نیست. شما می توانید تمام قسمت های قالب وب سایت خود را با استفاده از قابلیت Theme Builder این افزونه طراحی کنید. بخش هایی مانند هدر، پاورقی، صفحه محصول، صفحه آرشیو و غیره.

تفاوت افزونه المنتور پرو و المنتور نسخه رایگان

افزونه صفحه ساز elementor pro نسخه تجاری این افزونه است که در مقابل نسخه رایگان آن امکانات بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می دهد که با آنها میتوانید هر نوع وب سایتی را از صفر طراحی کنید.

چرا باید از المنتور پرو استفاده کنیم؟

طراحی کاملا واکنشگرا

ایجاد صفحات ریسپانسیو روی صفحه نمایش موبایل در وردپرس آسان نبود. با استفاده از کنترل های بصری ویرایشگر Elementor به راحتی می توانید صفحات وب سایت خود را در تمامی صفحات نمایشگر مانند دسکتاپ، تبلت و موبایل شخصی سازی کنید و این چالش را با تجربه ای دلپذیر تجربه کنید.

ساخت انواع پاپ آپ

طراحی پاپ آپ با افزونه Elementor فرآیند بسیار ساده ای را طی می کند و در عین حال نتیجه و خروجی بسیار حرفه ای و کارآمدی را به شما خواهد داد.

به گونه ای که طراحان علاوه بر استفاده از قالب های آماده در قسمت کتابخانه و استفاده از پاپ آپ های آماده برای مقاصد مختلف، می توانند بدون محدودیت از ابزار و امکانات Elementor Pro استفاده کرده و هر نوع پاپ آپی را که می خواهند بسازند.

نکته قابل توجه در طراحی پاپ آپ این است که امکانات نمایشی زیادی برای نمایش صحیح و بهینه پاپ آپ وجود دارد.

مجموعه ای از قالب های آماده

افزونه Elementor Pro در حال حاضر بیش از 300 قالب آماده در کتابخانه قالب خود دارد. قالب هایی که ویژگی های جذابی مانند افکت حرکتی و افکت اسکرول دارند.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که قالب خود را انتخاب کرده و پس از درج قالب محتوای آن را سفارشی کنید.

برای تمامی قسمت های قالب وب سایت خود می توانید قالب های منحصر به فردی را از این قالب انتخاب کرده و از آن ها استفاده کنید.

به عنوان مثال، دیگر نیازی به صرف زمان زیادی برای طراحی هدر یا فوتر سایت خود ندارید و می توانید تنها با چند کلیک ساده با استفاده از قالب های آماده، هدر یا فوتر سایت خود را نمایش دهید.

دانلود و خرید افزونه المنتور پرو چگونه است؟

همانطور که از نام افزونه پیداست شما باید نسخه المنتور پرو را از سایت رسمی elementor.com خریداری کنید. اما ما کار را برای شما عزیزان راحت کرده ایم و شما میتوانید با کمترین هزینه نسخه المنتور پرو اورجینال آخرین نسخه را دانلود و استفاده کنید.

امکانات افزونه المنتور پرو

در ادامه میخوهیم به چند مورد از مهمترین ویژگی های المنتور بپردازیم تا کامل شما به قدرت صفحه ساز المنتور پرو پی ببرید و دلیل استفاده آن را بدانید. جالب است بدانید

افزونه المنتور پرو یک صفحه ساز همه کاره

صفحه ساز المنتور
افزونه elementor

+50 ابزارک کاربردی

فرم های جذاب و یکپارچه بسازید

افزونه المنتور
elementor pro دانلود

نمایش پست ها و نمونه کارها

فروشگاه خود را با ووکامرس بسازید

افزونه صفحه ساز المنتور
دانلود افزونه elementor pro

پاپ آپ های شگفت انگیز بسازید

انواع افکت ها را به سایت خود اضافه کنید

صفحه ساز المنتور

دارای 50+ ابزارک کاربردی

animated headline

با این المان میتوانید عنوان های متحرک بسازید و افکت های خاصی به عناوین بدهید.

price table

با کمک این المان شما به راحتی قادر خواهید بود جول قیمت های بسیار شیک و گرافیکی بسازید.

slides

دارای انواع اسلاید هابرای پست ها و عکس ها و همچنین نمونه کارها

portifolio

ویجت مخصوص برای نمایش و ارائه نمونه کارها تحت یه قالب زیبا و شیک

posts

المانی که با آن به راحتی میتوانید انواع پست ها را بر اساس کوئری های دلخواه سفارشی سازی کنید و در هر برگه ای به نمایش بگذارید.

search form

هر بخشی از سایت که نیاز به فرم جستجو داشتید از این فرم کاربردی میتوانید استفاده کنید.

post comments

با کمک این المان قادر خواهید بود در هر برگه، دسته بندی، نوشته هاو همچنین محصولات و … هرجا که نیاز بود امکان گذاشتن کامنت را به کاربر بدهید.

blockqoute

با کمک این المان یا ویجت میتوانید نقل قول هایی را از سایت های دیگر به نمایش بگذارید.

share buttons

اگر برای شما اشتراک گذاری پس هایتان توسط کاربران مهم است از این ویجت میتوانید استفاده کنید و دکمه های اشتراک گذاری در انواع شبکه های مختلف را به نوشته های خود اضافه کنید.

testimonial

به کمک این المان میتوانید نمونه دیدگاه های مخاطبان و مشتریان خود را به صورت اسلایدی و گرافیکی به نمایش بگذارید.

ویژگی های افزونه المنتور پرو

ایجاد صفحات با کشیدن و رها کردن

به راحتی و با چند کلیک صفحات خود را با کشیدن و رها کردن المان های لازم طراحی و پیاده سازی کنید. این بهترین ویژگی یک صفحه ساز است.

ویرایشگر زنده صفحات، نوشته ها و..

با ویرایشگر لایو المنتور می توانید تمامی تغییرات اعمالی روی سایت خود را به صورت زنده مشاهده کنید و موارد مورد نیاز بر اساس سلیقه خود پیاده سازی کنید.

سیستم آیکون پیشرفته

در بانک آیکون های المنتور محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید به یک پک جامع از آیکون جهت طراحی پیشرفته یک وب سایت بینظیر دسترسی داشته باشید.

پاپ آپ ساز

به راحتی و با چند کلیک پاپ آپ های خود را با المنتور پیاده سازی کنید و یک وب سایت حرفه ای تمام عیار را مدیریت کنید.

شمارش معکوس

با استفاده از صفحه ساز پیشرفته و حرفه ای المنتور پرو به راحتی می توانید شمارشگرهای معکوس زیبا و کاملی را برای اهداف مختف پیاده سازی کنید.

دکمه های شبکه های اجتماعی

دکمه های شبکه اجتماعی ارتباط بین شما و کاربران سایت را راحت می کند. شما می توانید با المنتور این دکمه ها را در هر جا که بخواهید استفاده کنید.

تم ساز

المنتور قابلیت ساخت هدر، فوتر، صفحات پست و … را دارد و نیازی به استفاده از هیچ قالب وردپرس نیست.

ساخت صفحات و آرشیو محصولات

المنتور قابلیت های ویژه ای را برای ووکامرس در نظر گرفته که امکان ویرایش و طراحی صفحات محصولات و آرشیو المان های خاص ووکامرس را به صاحبان فروشگاه اینترنتی می دهد.

محتوای داینامیک

المنتور با افزونه های فیلد سازی هماهنگی کامل دارد و قالب های آماده جهت ایجاد صفحات وب را دارد.