صرافی رابینهود از برنامه استیکینگ سولانا برای کاربران اروپایی خود خبر داد

صرافی رابینهود از برنامه استیکینگ سولانا برای کاربران اروپایی خود خبر داد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال و سهام، رابینهود (Robinhood)، از راه اندازی محصول استیکینگ (Solana (SOL برای کاربران اروپایی خود اعلام کرد. این شرکت همچنین از یک برنامه پاداش دهی برای کاربران جدید خبر داد.

پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال و سهام، رابینهود (Robinhood)، از راه اندازی محصول استیکینگ Solana برای کاربران اروپایی خود اعلام کرد. این شرکت همچنین از یک برنامه پاداش دهی برای کاربران جدید خبر داد.

Robinhood Crypto به کاربران اروپایی این فرصت را می دهد که SOL خود را مستقیماً از طریق برنامه رابینهود استیک کنند و و در عوض پاداش کسب کنند. علاوه بر این، کاربران می توانند از انعطاف پذیری برای برداشتن SOL استیک شده خود در هر زمان بهره مند شوند.

علاوه بر این، Robinhood Crypto برای جذب کاربران جدید در اروپا، به اندازه خرید آن ها در 30 روز اول، 10 درصد پاداش ارائه می‌کند. همانطور که در اطلاعیه شرکت توضیح داده شده است، این پاداش با استیبل کوین( USD Coin (USDC پرداخت خواهد شد.

یوهان کربرات (Johann Kerbrat)، معاون Robinhood Crypto اشاره کرد که این شرکت به دقت بازخورد مشتریان را زیر نظر دارد. کربرات اظهار داشت: «از زمان راه‌اندازی آن در پایان سال گذشته، مشتریان اروپایی ما به وضوح تمایل خود را برای برخورداری از اپلیکیشنی با پشتیبانی از زبان محلی و محصولاتی که به آنها در کسب درآمد غیرفعال بیشتر کمک کند، ابراز کرده‌اند.» به گفته وی، این خواسته های مشتریان منجر به توسعه و راه اندازی این محصول و برنامه پاداش سولانا شده است.

در همین حال، Robinhood Crypto قصد دارد نسخه های بومی سازی شده اپلیکیشن خود را در هفته های آینده عرضه کند. این نسخه‌ها برای کاربران ایتالیا، لهستان و لیتوانی عرضه میشوند و تقاضا برای پشتیبانی از زبان محلی را برطرف می‌کنند و تجربه کاربری کلی را بهبود می‌بخشند.

راه اندازی محصول استیکینگ Solana و برنامه پاداش 10 درصدی بخشی از تلاش های استراتژیک Robinhood Crypto برای گسترش خدمات و جذب مشتریان جدید به پلتفرم خود در اروپا است. به طور کلی، این شرکت قصد دارد موقعیت خود را در بازار اروپا تقویت کند و با ارائه پشتیبانی زبان محلی و فرصت‌های درآمد غیرفعال، نیازهای در حال رشد کاربران خود را برآورده کند.

منبع خبر: https://nipoto.com/mag/robinhood-crypto-introduces-solana-staking-and-bonus-program-for-european-users/

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

آخرین مقاله‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها