زمان مطالعه: 20 دقیقه
افزونه چت آنلاین با مشتری یکی از راه های جلب اعتماد کاربران استفاده از پشتیبان آنلاین وردپرس و افزونه چت وردپرس است.
همانطور که می دانید اکثر مشتریان سایت هاعلاقه دارند با پشتیبانی سایت در ارتباط بوده و قبل از خرید محصولات و خدمات سایتی سوالاتی را از پشتیبان سایت بپرسند.
آمار نشان داده بیش از 67 درصد از کاربران وب سایت ها بدلیل نداشتن چت آنلاین از سایت خریداری نمی کنند.
اگر سایت شما هم با وردپرس طراحی و راه اندازی شده است بهتونن پیشنهاد می کنیم در ادامه با ما همراه باشید تا چند تا از بهترین افزونه چت آنلاین وردپرس به شما معرفی کنیم.
با کمک افزونه چت وردپرس راحتی در کمترین زمان ممکن مشتریان سایت شما می توانند با شما چت کرده و سوالات و مشکلات خود را با شما در میان بگذارند.
این ویژگی به شما کمک می کند تا مشتریان بالقوه را برای خرید محصول یا خدمات خود متقاعد کنید. همچنین پشتیبانی سریعتر برای مشتری را فراهم می کند.
در این آموزش نحوه فعال سازی افزونه پشتیبانی آنلاین را بررسی خواهیم کرد.
مقاله پیشنهادی برای مطالعه: خرید بهترین هاست
چرا از چت آنلاین وردپرس استفاده می کنیم؟
مشتریان در اسرع وقت پاسخ سوالات خود را می خواهند. این به آنها کمک می کند تا در مورد خرید محصول یا خدمات سریعتر تصمیم بگیرند. |
چت آنلاین برای سایت ، در مقایسه با ابزارهای ارتباطی قدیمی مانند ایمیل ، تلفن ، فرم تماس و شبکه های اجتماعی و غیره ، بالاترین میزان رضایت را در بین کاربران و مشتریان دارد. |
افزونه های گفتگوی آنلاین وردپرس بسیاری در اینترنت وجود دارد. در این آموزش ما دو مورد از معروف ترین این افزونه ها را به شما معرفی خواهیم کرد و به بررسی مرحله به مرحله چت آنلاین برای سایت وردپرس خواهیم پرداخت. |
از قسمت بعدی می توانید مراحل ورود و راه اندازی هر یک از این افزونه های چت وردپرس را انتخاب کنید. در آخر ، مقایسه و نتیجه خواهیم گرفت. |
1# افزونه پشتیبانی و چت واتس اپ | Ultimate WhatsApp Chat
شاید خیلی از دغدغه های مدیران سایت این باشد که بتوانند پشتیبانی هرچه بهتری را به مشتریان خود ارائه بدهند زیرا اینکار هم باعث افزایش فروش و اعتماد کاربر به وب سایتی که پشتیبانی بهتری دارد می شود و هم مشتری را از هر جهت راضی و خشنود نگه می دارد.
افزونه های که قصد معرفی آن را داریم به شما کمک میکند تا در عین حال سادگی و سرعت زیاد دیگر نگران افزایش فشار بر روی سرور خود توسط دیگر افزونه های چت نباشید
و به راحتی به توانید با اتصال حساب واتس اپ خود به سایت با مشتریان خود گفتگو کنید و به آن ها پشتیبانی ارائه دهید.
امکانات پلاگین WhatsApp Chat
این افزونه شامل امکانات بسیار زیادی می باشد که زمانی که شروع به کار کردن با آن کردید متوجه شگفتی و قدرت آن خواهید شد
اما ما در این قسمت برخی از ویژگی های مهم این افزونه را برای شما شرح خواهیم داد و این افزونه را با سایر افزونه های مشابه مقایسه خواهیم کرد.
دیگر امکانات افزونه چت واتساپ :
- امکان افزودن بی نهایت کارشناس پشتیبانی ( واتساپ – تلگرام – اینستاگرام و تماس تلفنی )
- امکان افزودن شماره تلفن شخصی یا افزودن آدرس گروه و یوزر نیم ( واتساپ و تلگرام )
- شخصی سازی وضعیت شما ( واتساپ – تلگرام – اینستاگرام و تماس تلفنی )
- شخصی سازی پیام مکالمه اولیه ( واتساپ )
شخصی سازی متن دکمه پشتیبانی ( واتساپ – تلگرام – اینستاگرام و تماس تلفنی ) - شخصی سازی متن در دسترس نبودن کارشناس ( واتساپ – تلگرام – اینستاگرام و تماس تلفنی )
- تعیین زمانبندی برای کارشناس های پشتیبانی ( واتساپ – تلگرام – اینستاگرام و تماس تلفنی )
- همیشه در دسترس
- برنامه سفارشی برای ساعات مختلف در روز ( واتساپ – تلگرام – اینستاگرام و تماس تلفنیر )
نمایش خودکار در صفحه محصولات ووکامرس با فیلترهای زیر ( واتساپ – تلگرام – اینستاگرام و تماس تلفنی ) - قبل از توضیح کوتاه محصول
- بعد از توضیح کوتاه محصول
- قبل از اضافه شدن به فرم سبد خرید
- قبل از دکمه افزودن به سبد خرید
- بعد از دکمه افزودن به سبد خرید
- بعد از متا دیتا های محصول
- قبل از متا دیتا های محصول
- قبل از تب های محصول
- بعد از تب های محصول
- قبل از محصولات مرتبط
- بعد از محصولات مرتبط
- فیلتر برگه های محصولات ووکامرس با فیلترهای زیر:
- تمام محصولات ووکامرس
- محصولی خاص در ووکامرس
- دسته بندی خاص در ووکامرس
- سفارشی سازی رنگبندی و قالب های افزونه
- ویژگی های ابزارک شناور:
- افزودن بی نهایت ابزارک شناور
- سفارشی سازی نمایش ابزارک:
- فعال / غیرفعال کردن نمایش در موبایل
- فعال / غیرفعال کردن نمایش در دسکتاپ
- معیارهای نمایش سفارشی. شامل بودن / نبودن نوع خاصی از محتوا
- نمایش در دوره های لرن پرس ( پشتیبانی برای هر مدرس به صورت مجزا )
- نمایش در محصولات edd
- ایجاد شرط برای مشاهده ابزارک در صورت لاگین بودن کاربر در سایت
- و امکانات بسیار زیاد دیگر…
#2 رابوچت افزونه پشتیبانی آنلاین وردپرس
رابوچت یک افزونه وردپرسی هست که با نصب اون قابلیت گفتگوی آنلاین لحظهای به سایتتون اضافه میشه که شما به همراه دیگر پشتیبانان وبسایتتون میتونید بصورت همزمان به سوالات کاربران پاسخ بدید.
ابزارک چت در گوشه سمت راست یا سمت چپ سایتتون به کاربر نمایش داده میشه که کاربر با کلیک روی دکمه چت میتونه برای شما پیام ارسال کنه.
شما در لحظه میتونید به سوالات کاربران پاسخ بدید و همین موضوع باعث میشه کاربران راحتتر به سایتی که پشتیبانی در لحظه داره اعتماد کنند.
ما دائما در تلاشیم رابوچت رو هر روز توسعه بدیم تا شما پشتیبانی راحتتری داشته باشید. دوست دارید با قابلیتهای رابوچت بیشتر آشنا بشید؟
در ادامه توضیحات بیشتر و کاملتری درمورد رابوچت و قابلیتهای اون قرار داده شده که با مطالعه اون آشنایی بیشتری نسبت به رابوچت پیدا خواهید کرد ضمن اینکه اگر سوالی قبل از خرید داشتید حتما دیدگاه ارسال کنید.
یکی از ساده ترین راهها برای پشتیبانی محصولات یا خدمات سایت، استفاده از چت آنلاین برای ارتباط با مشتریان است.
پشتیبان سایت می تواند با پرسیدن چند سوال ساده و یا توضیحی مختصر، نیاز مشتری یا سرویس مناسب آن را پیدا کند و به سادگی کمک کند تا فرد به محصول یا خدمات مورد نظر خود برسد.
طبق eConsultancy گفتگوی زنده می تواند رضایت کاربران را تا 73% بالا ببرد در حالی که ایمیل در حدود 61% و تلفن 44% روی مشتریان تاثیر می گذارد.
رابوچت این امکان را به مشتریان می دهد تا بدون اینکه از سایت شما خارج شوند پاسخ های سریع دریافت کنند که در واقع تجربه مثبت در گفتگوی آنلاین می تواند به طور تاثیرگذاری به مشتریان در تصمیم گیری خرید کمک کند.
همچنین با اضافه شدن پشتیبانی آنلاین به سایت، احتمال رها کردن سبد خرید کاهش پیدا می کند و میزان فروش شما افزایش خواهد یافت.
اما همهی اینها به نرم افزاری که برای چت زنده استفاده می کنید، بستگی دارد. احتمالا شما به دنبال سرویس گفتگویی هستید که استفاده از آن آسان باشد،
با وردپرس کار کند و تمام ویژگی هایی که می تواند به فروش بیشتر کمک کند را فراهم کند. افزونه رابوچت دقیقا آغاز یک تغییر بزرگ در سایت شماست.
ویژگی های افزونه پشتیبانی آنلاین وردپرس رابوچت
- گفتگوی آنلاین لحظهای
- تعریف چندین اپراتور برای یک پشتیبانی حرفه ای
- قابلیت تعریف دپارتمان و اختصاص اپراتورها به دپارتمان مربوطه
- پیام های آماده + تعریف پیام های آماده برای یک دپارتمان خاص
- نمایش کاربران آنلاین
- امکان شروع گفتگو با بازدید کنندگان آنلاین سایت
- امکان مسدود کردن کاربر
- تغییر وضعیت گفتگو به حل شده و برعکس
- امکان قراردادن ایموجی های جذاب در متن پیام
- نمایش آیکون و آدرس شبکه های اجتماعی در ابزارک گفتگو
- نمایش آخرین زمان آنلاین بودن اپراتور به بازدید کننده
- اجبار کاربر برای انتخاب دپارتمان
- کاملا هماهنگ با سیستم کاربران وردپرس
- امکان ارسال فایل
- پیشنمایش پیام، زمانی که ابزارک باز نیست
- پنل پشتیبانی قدرتمند و کاملا واکنش گرا
- شخصی سازی ابزارک گفتگو
- تغییر عملکرد افزونه بر اساس قدرت هاست
- نمایش اطلاعات بازدید کننده در پنل پشتیبانی
- امکان تغییر وضعیت اپراتور از آنلاین به آفلاین و برعکس
- اطلاع رسانی از طریق ربات تلگرام در زمان آفلاین بودن اپراتور
- اطلاع رسانی از طریق ربات گپ در زمان آفلاین بودن اپراتور
- ارسال پیام خودکار برای زمانیکه صف پاسخگویی شلوغ است
- استفاده از ابزارک در سایت با استفاده از کد جاوا اسکریپت
- امکان تغییر دپارتمان
- امکان دریافت مشخصات کاربر قبل از شروع گفتگو
- امکان حذف کامل گفتگو
- امکان مدیریت فایل های آپلود شده
ارسال پست های وردپرس و محصولات ووکامرس بصورت پیام برای کاربر - امکان چند زبانه کردن ابزارک
- امکان ارسال پیام صوتی ( voice ) در گفتگو
- و …
#3 افزونه چت تیم پشتیبانی با واتساپ در وردپرس
می دانید بدست آوردن شماره تماس بینندگان سایتتان به چه معناست ؟ این یعنی آخرین مرحله ی بازاریابی در وبسایت شما! مراحل بازاریابی در تمام وبسایت ها به شرح زیر است :
ساخت لندینگ پیج>دعوت از مشتری برای دانلود یک فایل رایگان به شرط دادن ایمیل> بازاریابی و ارسال مطالب رایگان به ایمیل کاربر>اعتماد سازی در مشتری>معرفی محصول به مشتری>عضویت مشتری>
تماس مشتری با شما این پروسه باید طی شود تا مشتری به شما اعتماد پیدا کند و در نهایت با شما تماس بگیرد و شماره ی مشتری در اختیار شما قرار بگیرد،
همه این راهکارها مناسب هستند اما ! بهتر نیست با اولین بازدید تصادفی بازدید کننده و اولین پرسش توسط مشتری، شماره تماس مشتری در اختیارتان قرار بگیرد؟
این همان چیز با ارزشی است که شما با نصب این افزونه بدست می آورید. بدست آوردن شماره تماس مشتری با اولین گفتگو، در واقع شما بدون طی کردن پروسه بازاریابی به مرحله ی پایانی دست پیدا می کنید.
تمام اسکریپت های پشتیبانی آنلاین را فراموش کنید چون این افزونه تمام این امکانات را حتی کامل تر از آن ها در اختیارتان قرار خواهد داد.
ویژگی های افزونه
- سازگار با تمام پلاگین های حافظه پنهان
- امکان حذف برچسب ویجت از پنل مدیریت افزونه
- بروزرسانی اساسی UX/UI هم از لحاظ زیبایی هم رابط بهتر کاربری
- سفارشی سازی ویجت شناور بصورت زنده(Live) در پنل مدیریتی افزونه
- نمایش زنده تغییرات گرافیکی دکمه پشتیبان در حالت شورتکد در زمان ساخت
- امکان رد یابی و ثبت رفتار کاربران سرویس Google Analytics – اولین بار در جهان
- امکان رد یابی و ثبت رفتار کاربران سرویس Facebook Pixel Analytics – اولین بار در جهان
- امکان جابجایی آیکون ویجت شناور در محور افقی و عمودی – اولین بار در جهان
- امکان کوتاه یا بلند کردن متن و بکگراند ویجت شناور توسط مدیر سایت در پنل افزونه
- نمایش گرافیکی جایگاه و موقعیت دکمه در محصولات ووکامرس
- ویرایشگر زنده دکمه WhatsApp در بلوک گوتنبرگ
- تشخیص صفحه ای که کاربر در آن صفحه از طریق ویجت شناور درخواست پشتیبانی کرده
- انتخاب روش اتصال به پشتیبانی توسط کاربر (واتساپ وب یا واتساپ دسکتاپ) در حالت دسکتاپ – اولین بار در جهان
- افزودن نوار اسکرول ویجت برای سایت هایی که تعداد پشتیبانان زیادی دارند
- افزودن چندین ساعت حضور یک پشتیبان در یک روز کاری
- سازگاری کامل با ویرایشگر گوتنبرگ
- امکان افزودن پشتیبانان جدید توسط گوتنبرگ با طراحی زیبا
- نمایش ویجت در صفحات خاص و یا عدم نمایش در صفحات دلخواه
- افزودن قوانین سیاست حفظ حریم خصوصی کاربر
- امکان فعالسازی و غیر فعالسازی قوانین حریم خصوصی کاربر
- امکان نمایش ویجت شناور در صفحات فروشگاه ووکامرس
#4 چت زنده و گفتگوی آنلاین وردپرس | WP Flat Visual Chat
افزونه WP Flat Visual Chat برای وردپرس نیز به همین منظور طراحی شده تا بدون نیاز به پرداخت هزینه های میاهیانه جهت تهیه اشتراک سرویس های چت آنلاین و گفتگوی زنده برای سایت وردپرس، خودتان روی سایت شخصی خود از سرویس پشتیبانی زنده و چت زنده بهره مند شوید و بتوانید به گفتگوی انلاین با کاربران در سایت وردپرسی بپردازید.
افزونه WP Flat Visual Chat با عملکرد منحصر به فرد خود ضمن انکه همچون سایر افزونه های چت و پشتیبانی زنده وردپرس بهصورت ایجکس و در لحظه پیام ها را میان کاربر و اپراتور چت رد و بدل میکند، کمترین زمیزان از منابع سرور شما را اشغال می کند و باعث داون شدن یا کندی بیش از حد سرور سایت نمی شود.
این افزونه روی هاست های اشتراکی با وضعیت منابع نسبتا مناسب تست شده و هیچ مشکلی در اجرا نداشته (اگر هاست اشتراکی شما بسیار ارزان قیمت بوده و از منابع بسیار محدودی برخوردار باشد مطمئنا استفاده از هریک از سرویس های چت زنده مستقر روی هاست برای شما امکان پذیر نخواهد بود)
نسخه اورجینال پلاگین WP Flat Visual Chat به صورت کالا فارسی و راستچین در اختیار شما کاربران عزیز قرار می گیرد و می توانید با استفاده از ان به سادگی سرویس چت آنلاین و پشتیبانی زنده را در سایت وردپرسی خود ایجاد کنید و به تعامل با کاربران بپردازید.
ویژگی های افزونه
- گفتگوی زنده به صورت ایجکس روی سایت وردپرسی شما
- پشتیبانی از قابلیت فعالسازی چت فقط برای کاربران وارد شده به سایت (Logged in)
- کاملا رسپانسیو و قابل استفاده در تلفن همراه و تبلت
- تنها افزونه مجهز به قابلیت نمایش بخش های مختلف سایت به کاربران در حین گفتگو
- اختصاص دسترسی اپراتور چت به نقش های کاربری مختلف همچون مدیر فروشگاه، نویسنده و …
- انتقال گفتگوها میان اپراتورهای مختلف
- امکان دریافت پیام روی ایمیل در مواقعی که هیچ اپراتوری آنلاین نیست
- ثبت گزارشات گفتگوهای صورت گرفته با قابلیت نمایش تاریخچه مکاتبات
- جستجوی حرفه ای در گزارشات ثبت شده چت آنلاین
- امکان شخصی سازی کلیه بخش های افزونه اعم از رنگ بندی حباب ها، رنگبندی متن ها، رنگبندی هدر، رنگبندی دکمه ها
- امکان استفاده از ترجمه فارسی محصول یا ثبت کلیه عبارات به صورت دلخواه توسط شما
- امکان ثبت پیام های از پیش تعریف شده همچون خوش آمدگویی، خداحافظی و سایر موارد جهت درج سریع متن توسط اپراتور
- فعال یا غیرفعال سازی قابلیت ارسال فایل توسط اپراتور یا کاربر با قابلیت محدودسازی حجم و فرمت فایل ارسالی
- نمایش صفحاتی از سایت که کاربر در آنها حضور دارد
- بیش از 1000 فروش موفق در تم فارست
#5 افزونه چت آنلاین وردپرس Crisp Live Chat (رایگان)
افزونه Crisp یک افزونه رایگان چت آنلاین است که محیط زیبایی را برای ارتباط با کاربران ایجاد می کند. می توانید از این افزونه برای افزایش ارتباط با مشتریان خود استفاده کنید.
همچنین می توانید این افزونه را به سایت وردپرس خود اضافه کرده و از امکاناتی مانند بازاریابی صندوق ورودی ، تیم فروش و پشتیبانی و منابع آموزش آنلاین استفاده کرده و رضایت مشتریان خود را جلب کنید.
حال بیایید مراحل نصب و فعال سازی این افزونه را بررسی کنیم.
ابتدا افزونه Crisp را در برگه افزونه های وردپرس نصب و فعال کنید.
گزینه ای به نام “تنظیمات کریسپ” به منوی پیشخوان اضافه می شود. به صفحه تنظیمات کریسپ بروید.
همانطور که در تصویر نشان داده شده است ، روی “ارتباط با کریسپ” کلیک کنید.
در صفحه باز شده ، مشخصات خود را برای ثبت نام وارد کنید. اولین مرحله درخواست آدرس ایمیل ، گذرواژه ، نام و نام خانوادگی خود است. پس از وارد کردن اطلاعات مورد نیاز ، بر روی دکمه “Continue” کلیک کنید تا وارد مرحله دوم شوید.
در مرحله دوم ، آدرس و عنوان سایت خود را وارد کنید و دکمه “Continue” را کلیک کنید و به مرحله سوم بروید.
در مرحله سوم ، دو پیام به شما نشان داده می شود. این دو پیام حاوی این پیام است که می توانید از همه ویژگی های Crisp تا دو هفته به صورت رایگان استفاده کنید.
اگر می خواهید از تمام ویژگی های خاص Crisp لذت ببرید ، نسخه اصلی را قبل از پایان این 14 روز بخرید. روی دکمه “Okay, Finalize” و سپس “Discover My Dashboard” کلیک کنید.
شما به پیشخوان وردپرس منتقل خواهید شد. از زبانه تنظیمات Crisp ، با انتخاب گزینه “برو به صندوق پستی من” ، وارد صفحه کنترل چت آنلاین Crisp می شوید.
در منوی سمت چپ افزونه چت آنلاین وردپرس ، گزینه “Inbox” می توانید با کاربران و مشتریان خود به صورت آنلاین چت کنید.
همچنین می توانید به وضعیت هر مکالمه و گزارش مکالمه دسترسی پیدا کنید. اگر کاربری برای شما پیامی ارسال کند ، در قسمت پشتیبانی ظاهر می شود و می توانید با کلیک بر روی گزینه inbox با کاربر ارتباط برقرار کنید.
همچنین می توانید مشخصات کاربر را سمت راست مشاهده کنید.
می توانید کاربران سایت را در گزینه “contacts” مشاهده کنید. این بخش شامل کلیه کاربرانی است که ایمیل های خود را در قسمت پشتیبانی وارد می کنند.
علاوه بر این ، می توانید به داده های کاربر ، از جمله نام کاربری ، مکان کاربر ، نام شرکت ، آخرین بازدید و رتبه بندی کاربر دسترسی پیدا کنید.
ویژگی دیگر افزونه کریسپ مشاهده آمار زمانبندی شده است. این آمار را می توانید در گزینه Analysis مشاهده کنید که به صورت روزانه ، هفتگی و ماهانه نمایش داده می شود.
توجه: برای فارسی کردن قسمت پشتیبانی چت آنلاین ، مراحل زیر را دنبال کنید.
ابتدا در قسمت کاربر سایت ، روی گزینه تنظیمات در گوشه پایین سمت چپ صفحه کلیک کنید ، که با نماد چرخ دنده مشخص شده است.
لیست به شما نمایش داده می شود. گزینه “website settings” را انتخاب کنید. سپس روی دکمه “settings” کلیک کنید تا وارد صفحه تنظیمات شوید.
کشوی “chatbox & Email settings” را باز کنید و روی گزینه “open options” که در مقابل chatbox” “appearance قرار دارد کلیک کنید.
در بخش “chat language” می توانید گزینه “persian” را انتخاب کنید تا زبان پشتیبانی از چت آنلاین شما فارسی شود.
با دنبال کردن مراحل بالا ، به راحتی می توانید سیستم چت آنلاین را در سایت خود راه اندازی کنید. خوب، اما می رسیم به افزونه حرفه ای با امکانات بیشتر؛ یعنی واتس اپ چت.
مقاله پیشنهادی برای مطالعه: چگونه در وردپرس جدول بسازیم
#6 افزونه چت با مشتری واتساپ Ultimate WhatsApp Plugin Chat
افزونه WhatsApp Chat یا Ultimate WhatsApp Plugin Chat به تازگی در سمت راست چین منتشر شده است و هر آنچه شما و کاربران یک سایت از WordPress Online Chat می خواهید را در اختیار شما قرار می دهد.
در این افزونه نیازی به شلوغ کاری غیرضروری نیست و به راحتی می توانید این قسمت از سایت را مدیریت کنید.
در این افزونه می توان پشتیبان نامحدود را تعریف کرد. یا در صفحات دلخواه ابزارکش را به اشتراک بگذارید. از طرف دیگر ، از هر استایلی که دوست دارید استفاده کنید و برنامه زمانبندی چت داشته باشید.
به گونه ای که این ابزارک فقط در یک زمان مشخص برای کاربر شما نمایش داده شود. خوب ، اکنون مراحل فعال سازی را با هم طی می کنیم.
پس از خرید و دانلود افزونه ؛ طبق آموزش افزونه وردپرس را نصب و فعال کنید. سپس در منوی اصلی پنل مدیریت سایت بخشی به نام افزونه واتساپ چت ایجاد می شود. با کلیک بر روی آن به صفحه زیر منتقل می شوید.
همانطور که می بینید ، او 5 سربرگ به شما داد:
در تنظیمات عمومی شما می توانید افزونه ، پیام ها و دسترسی به پنل مدیریت را کنترل کنید. به این ترتیب می توانید افزونه را فعال یا غیرفعال کنید. پیام پیش فرض را سفارشی کنید و مشخص کنید کدام پشتیبان می تواند به این صفحه دسترسی داشته باشد.
در حساب کاربری ؛ می توانید حساب کاربری ها را مدیریت کنید و حساب جدیدی برای پشتیبانی سایت از این طریق باز کنید.
برای شخصی سازی حساب خود موارد زیر را دارید. می توانید آواتار ، حساب ، شماره تلفن و نام اکانت خود را پر کنید. همچنین در بخش پیام ها ، پیام اولیه، متن دکمه، متن وضعیت غیر قابل دسترس در روزهای کاری و تعطیل را تعریف کنید. در نهایت هم زمان بندی مورد نظر را داشته باشید.
مقاله پیشنهادی برای مطالعه: آموزش خطایابی وردپرس
ابزارک های شناور بخشی است که به شما امکان می دهد یک تیم پشتیبانی کامل را نمایش دهید. با اجازه دادن به مشتریان برای انتخاب اینکه با کدام پشتیبان صحبت کنند.
هر ابزار را می توان با توجه به حساب های کاربری فعال و صفحاتی که ابزار در آنها قابل مشاهده است ، سفارشی کرد.
در بخش سفارشی سازی استایل ، می توانید افزونه را نیز مطابق با خواسته و نیاز خود تنظیم کنید. البته برای این کار به دانش برنامه نویسی نیاز دارید.
اینجاست که معرفی پلاگین WhatsApp Chat به پایان می رسد. بهتر است مقایسه و نتیجه گیری شود.
مقاله پیشنهادی برای مطالعه: نحوه بروزرسانی قالب وردپرس
مقایسه و نتیجه گیری
بیایید این بخش را کوتاه و مفید قرار دهیم.
Language: از هر دو افزونه می توان برای زبان های فارسی استفاده کرد. بنابراین برای کسانی که پنل برای آنها فارسی است ، بررسی این گزینه برای هر دو مهم است.
ویژگی ها: در نگاه اول ، هر دو افزونه ممکن است توانایی چت آنلاین در وردپرس را داشته باشند. اما صادقانه بگویم ، افزونه Ultimate WhatsApp Chat از لحاظ ویژگی ها بسیار حرفه ای تر است و دارای ویژگی های بیشتری است.
ویژگی های منحصر به فرد مانند استفاده از پشتیبان های متعدد ، فعال سازی و غیرفعال سازی تعاریف در هر بخش ، اطلاعات دقیق در مورد هر حساب کاربری ، ظاهر زیبا و ساده و بسیاری موارد دیگر این محصول را بین پلاگین های چت وردپرس متمایز می کند.
پشتیبانی و به روزرسانی: افزونه Crisp به جهت رایگان بودن، پشتیبان ندارد و آپدیت آن نیز قابل دسترس است. اما مشخص نیست که چه مدت می توانید به روز کنید.
در عوض با خرید افزونه Ultimate WhatsApp Chat شش ماه خدمات پشتیبانی رایگان دریافت خواهید کرد. همچنین به روزرسانی های مادام العمر نیز دریافت خواهید کرد.
سرانجام ، انتخاب افزونه چت آنلاین برای سایت ، با توجه به آنچه در این آموزش گفته شد ، به معیارهای راه اندازی این ویژگی بستگی دارد. چه بخواهید هزینه کنید ، از امکانات حرفه ای استفاده کنید و یا از پشتیبانی و به روزرسانی رایگان بهره مند شوید.
امیدوارم از این آموزش برای ایجاد سیستم چت آنلاین و نزدیک کردن وب سایت خود به معیارهای یک وب سایت حرفه ای استفاده کرده باشید.
اگر از پلاگین های گپ دیگری استفاده کرده اید ، از تجربه خود با ما در میان بگذارید.
منبع: راست چین
سلام.
مطلب مفیدی بود.
افزونه چت vvame چطوره؟
با سلام
خیلی ممنون
افزونه ای ک فرمودید رو تست نکردیم