از کجا بفهمم ریپورت شدم در تلگرام؟ (با روش رفع فوری ریپورت)

رفع ریپورت تلگرام فوری

زمان مطالعه: 8 دقیقه

حالتی است که در آن فقط می توانید در گروه ها فعالیت کنید و فقط بتوانید به پیوی کسانی بروید که هر دو طرف شماره یکدیگر را داشته باشید و در حالتی که شما شماره کسی را دارید ولی او شماره شما را ندارد، شما نمی توانید به او پیام بفرستید.

مگر آنکه آن شخص اول برای شما پیامی ارسال کند. برای اطلاع دقیق تر از روش اول (استفاده از SpamBot) که در پایین شرح دادیم استفاده کنید گزارش دقیق در مورد محدودیت اعمال شده یا عدم مشکل دریافت میکنید

این مشکلی است که کاربران فعال تلگرام با آن سرو کار دارند و عمده ترین علت این اتفاق آن است که تعدادی اکانت شما را Report دادند این عمل بدان معناست که کاربران دیگر به تلگرام گزارش میدهند که شما ایجاد مزاحمت کردید

و یا پیام های اسپم، محتوای نامناسب ارسال میکنید تعداد این گزارشات به حد نصابی برسد تلگرام اقدام میکند و دسترسی اکانت شما را محدود میسازد در ادامه آموزش خواهیم داد چطور رفع ریپورت یا از حالت ریپورت خارج شوید

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: چه کسانی بیشترین فالوور را در اینستاگرام دارند؟

از کجا بفهمم ریپورت شدم در تلگرام؟

ریپورت تلگرام باعث می شود به کسی که شماره او را ندارید نتوانید پیام ارسال . ریپورت تلگرام (Telegram Report Spam) به همراه نحوه خارج شدن از آن در این نوشته بررسی میشود. . من مدتهاست ریپورت شدم و ایمیل فرستادم اما فایده نداشت. . سلام من یه نفر رو ریپورت کردم بدون اینکه بفهمم و پیامامم براش نمیره و وقتی .

ریپورت چت تلگرام چیست؟ چطور بفهمیم ریپ چت شدیم؟ – ریپورت اسپم تلگرام سیستمی کاربردی برای مبارزه با مزاحمت ها می باشد که فرد ریپورت .

در این شرایط تکلیف چیست و چگونه باید از ریپورت تلگرام (report) یا بلاک (block) خارج شد؟ در ادامه این مطلب به آموزش بهترین روش های خروج از ریپورت تلگرام (Telegram .

وای دمتون گرم باورم نمیشه پیغام که شما گفتین رو برای ربات تلگرام ارسال کردم و فقط بعد یه ربع از اسپم خارج شدم . چگونه بفهمم دیگر ری پورت نیستم ممنون.

چگونه یک فرد در تلگرام ریپورت می‌شود؟

اگر دقت کرده باشید زمانی که یک فرد ناشناس در تلگرام برایتان پیام ارسال می‌کند یک گزینه قرمز رنگ با عنوان Report Spam در بخش فوقانی صفحه نمایان می‌شود. اگر شما این گزینه را لمس کنید، اکانت فرد مورد نظر به عنوان یک مزاحم ریپورت می‌شود

و وی دیگر قادر به ارسال پیام برای شما نخواهد بود. بعد از چند بار ریپورت شدن به شیوه مشابه امکان ارسال پیام توسط کاربر مذکور برای کاربران ناشناس دیگر صلب خواهد شد. در این حالت اصطلاحا تلگرام فرد ریپورت شده است.

چگونه یک فرد در تلگرام ریپورت می‌شود؟

بعد از اینکه اکانت تلگرام شما ریپورت شد و محدودیت ارسال پیغام بر روی آن اعمال گردید، هر زمان که سعی کنید برای فرد ناشناسی پیغام ارسال نمایید با اروری مواجه می‌شوید که در عکس فوق نشان داده شده است.

این ارور شامل متن ” sorry you can only send messages to mutual contacts at the moment” می‌شود. پس هر زمان که سعی کردید برای کاربر ناشناسی در تلگرام پیغام ارسال کنید و این ارور برایتان نمایان شد، بدانید که اکانت تلگرام شما ریپورت شده و قادر به ارسال پیغام خصوصی برای افراد ناشناس نخواهید بود.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: فوت و فن فروش در اینستاگرام [روش های کاربردی و عملی]

روش های خروج از ریپورت تلگرام (Telegram Report)

رفع ریپورت تلگرام با ربات Spam Info Bot

روش مناسب دیگری که برای رفع ریپورت تلگرام مورد استفاده قرار می گیرد، استفاده از ربات رسمی رفع ریپورت تلگرام Spam Info Bot یعنی می باشد.

چرا که برنامه تلگرام علاوه بر ایجاد ایمیل رسمی و اختصاصی برای رسیدگی به مشکلات مربوط به ریپورت شدن حساب ها، یک ربات هم به این مورد اختصاص داده است.

این ربات با عنوان Spam Info Bot در تلگرام وجود دارد و جهت استفاده از آن برای رفع مشکل ریپورت نیازی به خارج شدن از این برنامه نخواهید داشت. روش استفاده از این ربات تلگرام هم مانند ایمیل یکی از راه های رفع ریپورت تلگرام فوری محسوب می شود.

چرا که بعد از ثبت درخواست، اطلاعات حساب شما مورد بررسی قرار گرفته و در صورت عدم مشاهده سوابق منفی، فرآیند رفع ریپورت انجام خواهد شد.

در ادامه روش استفاده از این ربات برای برطرف کردن مشکل ریپورت حساب تلگرام را به صورت مرحله به مرحله برای شما آورده ایم:

ابتدا آیدی مربوط به ربات فوق یعنی spambot@ را در بخش پیام های ذخیره شده اکانت تلگرام خود یا بخش دیگری قرار داده و بر روی آن کلیک نمایید.

در ادامه وارد صفحه این ربات خواهید شد و تصویری به شکل زیر را مشاهده می کنید. جهت آغاز فرآیند بر روی گزینه « Start» در پایین صفحه کلیک نمایید.

رفع ریپورت تلگرام با ربات Spam Info Bot

در صورتی که حساب شما در برنامه تلگرام ریپورت شده باشد، پیامی به شکل زیر را مشاهده خواهید کرد که چند گزینه مختلف هم در زیر آن وجود دارند.

مفهوم پیام نمایش داده شده این است که حساب شما تحت ریپورت اسپم قرار دارد. جهت رفع ریپورت تلگرام با ربات بر روی گزینه « This is a Mistake» کلیک نمایید.

2-رفع ریپورت تلگرام با ربات Spam Info Bot

در ادامه از شما درخواست می شود در صورتی که فکر می کنید اشتباها حساب تان ریپورت شده گزینه « Yes» را بزنید. با توجه به این که شما این گونه فکر می کنید، پس بر روی این گزینه کلیک نمایید.

3-رفع ریپورت تلگرام با ربات Spam Info Bot

در مرحله بعد از شما می پرسد که آیا اقدامات زیر را انجام داده اید؟ این موارد در واقع همان دلایل ریپورتی هستند. باید در بخش پایین پیام گزینه « No, I’ll never do any of this» را بزنید.

4-رفع ریپورت تلگرام با ربات Spam Info Bot

در مرحله بعدی رفع ریپورت دائمی تلگرام از طریق ربات، از شما درخواست می شود که دلایل خود مبنی بر اشتباه در ریپورت شدن حساب تان را بنویسید.

در واقع در این مورد هم باید پیامی مناسب برای گروه پشتیبانی تلگرام ارسال نمایید. سعی کنید متن پیام تان کوتاه، مفید و به زبان انگلیسی باشد.

5-رفع ریپورت تلگرام با ربات Spam Info Bot

با طی کرد مراحل بالا فرآیند درخواست گزارش شما جهت رفع ریپورت به گروه پشتیبانی تلگرام ارسال خواهد شد. همان طور که گفتیم، د صورتی که سوابق منفی زیادی نداشته باشید، به سرعت گزارش تان بررسی شده و رفع ریپورتی انجام می گیرد.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: آیا خرید پیج اینستاگرام خوب است یا بد؟

ارسال درخواست از طریق ایمیل

آخرین روشی که می‌توانید از آن به منظور خروج از ریپورت تلگرام استفاده کنید مربوط به ارسال درخواست از طریق ایمیل برای پشتیبانی تلگرام می‌شود.

در نظر داشته باشید که حتما درخواست خروج از ریپورت تلگرام را به آدرس ایمیل spam@telegram.org ارسال نمایید،

چون این دپارتمان فقط وظیفه رسیدگی به درخواست های ریپورت اکانت تلگرام را بر عهده دارد و ارسال ایمیل مستقیم به آن منجر به تسریع فرآیند خروج از ریپورت می‌شود.

موضوع ایمیل را هم گزینه SPAM انتخاب کنید.

ارسال درخواست رفع ریپورت از طریق ایمیل

متن پیغامی که در این روش ارسال می‌کنید هم از اهمیت بالایی برخوردار است. سعی کنید پیغام مناسبی برای پشتیبانی تلگرام ارسال نمایید و به خوبی توضیح دهید که اکانت شما اشتباها ریپورت اسپم شده است.

همچنین حتما در انتهای توضیحات خود آیدی تلگرام و شماره تلفن اکانت تلگرام خود را ضمیمه کنید تا پشتیبانی تلگرام بتوانید جزئیات اکانت شما را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهد.

در این روش عموما اگر همه چیز مناسب باشد، ظرف کمتر از 24 ساعت خروج از ریپورت تلگرام (Telegram Report) انجام خواهد شد.

ارسال پیام از طرف اشخاص ناشناس

در این روش، باید از ۱۰ نفر که جزو مخاطب‌هایشان نیستید، بخواهید هر روز به شما پیام دهند. به مدت ۴-۷ روز، هر روز ۱۰ استیکر! البته اگر سعی کنید که هر روز تعداد این افراد را افزایش دهید، زودتر جواب می‌گیرید.

مثلا اگر در یک گروه عضو هستید، از کاربران آن گروه بخواهید که این کار را انجام دهند. با این کار، احتمال این‌که تا ۴ روز بعد، رفع ریپورت شوید، بالاست. پس این روش را از دست ندهید.

رفع ریپورت تلگرام با تماس با پشتیبانی تلگرام

برای خارج شدن از ریپورت تلگرام، با پشتیبانی آن تماس بگیرید! برای این کار باید مراحل زیر را طی کنید:

Setting>Help>Ask a Question>ASK A VOLUNTEER

با دیدن صفحه چت، گزینه Start را بزنید. وقتی استارت را زدید، می‌توانید متن انگلیسی زیر را ارسال کنید. البته احتمالا بعد از آن نیاز به مکاتبه با بخش پشتیبانی داشته باشید. پیشنهاد می‌کنم اگر زبان انگلیسی خوبی دارید، چت را شروع کنید.

Dear Telegram Support!

My Telegram Account has been spammed suddenly and I cannot sent message to any contacts whom i don’t have their number and I want you to help me and Fix the issue and

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

آخرین مقاله‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها